11. mar. 2016

Tyrkis/sort kjole

Endnu en kjole er hoppet ud af symaskinen. Det er nummer 2 i år og jeg er dermed rigtigt godt på vej mod mit mål om en masse nye kjoler til mig selv.
Stoffet er fra stofdepotet.dk og har den skønneste tyrkise farve. Modellen er næsten magen til den lilla - som allerede er blevet en yndlings. Tror dog ikke at den her tyrkise sag vil blive lige så flittigt brugt. Den har nemlig ikke lommer. STOR fejl. Tror måske at jeg skal trylle nogle lommer på - men hvilken farve? Har ikke mere af stoffet....Sort?
Legede på denne kjole med en anden ærmedetalje og en "manchet"-detalje. Svært at se på billederne med min kollega (som også syr) lagde mærke til det med det samme....

3 kommentarer:

  1. Sorte lommer vil være godt :) fedt med en kollega, der syr, det må være lækkert at have en at sparre med!

    SvarSlet
  2. Lækker farve. Sorte lommer vil være et hint

    SvarSlet
  3. Der er konsensus om sorte lommer - det kommer så snart jeg tager mig sammen til det....

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...