22. mar. 2016

Frotte dragt

Den skønne stribede frotte var umulig ikke at købe (stofdepotet.dk)... Men jeg købte kun 1 meter og den er nu brugt!
Mønsteret er fra minikrea og størrelsen er en 4 år forlænget til 5 år.
Jeg legede med detaljerne og det sammenholdt med at min hjerne var alle andre steder...så tog dragten hele 4 aftener! Det er altså ikke nødvendigt! Men det var meget hyggeligt.
De grønne bånd på skuldrene er syet med ind i sømmen og bagefter lagt ned med en topstikning. Lommerne er påsatte og kantet med lysegrøn rib og pink pyntestikninger. Indvendig er sømmene i hætten og ryggen blevet skjult under pyntebånd og lynlåsen er naturligvis neon-pink.
Jeg er MISUNDELIG! Synes den er såååå fed.

3 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...