15. feb. 2016

Mandags Muler

Denne muler er helt speciel. Den er nemlig givet væk forrige weekend til en lille fyr som i dagens anledning var trukket i en fin lang hvid kjole og fik vand i håret. Han fik det fine navn Niels og eftersom mor og far er Starwars fans, så MÅTTE jeg sy denne som dåbsgave. Jeg er sikker på at den faldt i god jord.
Sådan nogle muleposer er altså vældigt praktiske når man har børn! Der kan være en masse i og hvis der ikke er plads under barnevogn/klapvogn, så kan den lange strop som regel passe over styret.
Starwars stoffet er fundet i en netbutik for ca ½ år siden....husker ikke hvilken og har ikke mere af stoffet - det er brugt til sidste bid. Det røde stof er den lækreste og blødeste twill jeg nogenside har haft mellem fingrene (og har en lillebitte smule mere af den, heldigvis). Foeret er også den røde twill, så posen er faktisk mere holdbar på indesiden end ydersiden....men altså så kan den jo vendes om.
Printet er lavet på skæreplotteren, skåret i strygevinyl og strøget på.
Tillykke med navnet Niels - og May The Force Be With You!

3 kommentarer:

  1. Den er så fin ❤️. Den er allieredes taget i brug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kunne vist ikke være anderledes når den var til jer..... Er super glad for at I kan lide den!

      Slet
    2. Dennis var lidt misundelig.....ha ha. Jeg måtte forklare ham at at det altså var babyens.
      Jeg er forresten vild med jeres kostumer i år. Især Philips, jeg glæder mig til Niels bliver gammel nok til udklædning.....selvom jeg ikke er så kreativ som dig :)

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...