16. feb. 2016

Krea-kold og kuren

Jeg er gået krea-kold.... Symaskinerne står mest til pynt - midt i stuen på deres hæve-sænke-bord....
Det er ikke fordi der ikke er stoffer i skabet.... eller mønstre på hylden - og jeg har ikke så meget mere travlt end jeg plejer.... Jeg kan bare ikke ramme så meget som første krea-gear...
Det er en tilstand som jeg kender - den rammer engang imellem, faktisk ca. 1 gang om året....
Jeg plejer at kunne komme ud af "kold-heden" ved enten at tvinge mig til at sy - bare en lille smule hver dag eller at befamle stofferne i skabet og forsøge at finde nye og (for mig) overraskende kombinationer af stof fra hylderne. Det skal være noget relativt simpelt og ikke for tidskrævende...for så går jeg kold igen. Tror faktisk at det er sådan at UFOer opstår - for nøj jeg har mange ufærdige projekter liggende i øjeblikket, men jeg kan ikke finde energien i at få dem af vejen, så de pakkes i en kurv (okay 2 kurve) og stilles væk til jeg har fundet 5. eller måske enda 6. krea-gear igen.
Denne gang forsøger jeg med med kombinations-kuren - nok sammen med muleposen-kuren.
Altså skal jeg forsøge at finde nye kombinationer i skabet til nye muleposer.....
Her er lidt af hvad jeg har fundet frem fra gemmerne - så skal der "bare" vælges og klippes og sys.....
Fløjler, babyfløjler og bomulds stoffer
Twill, ½panama og bomuldsstoffer

1 kommentar:

  1. Sikke noget med kreatørke! Men fedt, at du kender kuren :) kombinationerne lover godt - det bliver nogle lækre muler! Jeg plejer at gå lidt rundt om mig selv i nogle dage og så ellers bruge pinterest - så flyder det som regel igen efter en uge eller to...

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...