23. okt. 2015

Livet lige nu

Nyt arbejde (startede i mandags). Et afgangs-projekt i ledelse (EBA) som skal afleveres inden d. 21. december. Bøger/teori som skal læses. En hjerne som koger. Symaskiner som står stille.
Blomsterne fik jeg af min mor som "tillykke med dit nye super-seje job". Bøgerne er til projektet. Computeren er min nye arbejds PC som jeg håber at få syet en ordentlig taske til - den ambition havde jeg også på det gamle arbejde men nåede det ikke på de 3 år jeg var der....
Julegave-produktionen....den ligger BOM-stille. Måske må familien nøjes med købe-gaver i år....
I weekenden er jeg NØDT til at lave noget - bare lidt - kreativt! Og måske skal jeg holde fast i Mandags Mulerne - bare så kreativitet ikke går helt i stå.....

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med det hele......"Nyd dine udfordringer" en ad gangen, så skal det nok gå..... det er jo super-spændende ting alt sammen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er bare slet ikke nok timer i døgnet pt....

      Slet
  2. Det kan være hårdt at starte nyt arbejde. Læg julegaverne lidt væk, så lige pludselig kommer energien pludselig igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er massere af energi, men jeg mangler TIMER!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...