10. feb. 2015

Peter Pedal bukser

Tilbage i oktober fik jeg 2 yards bomuld med Peter Pedal hjem fra USA. Ideen var at få syet et sæt tøj til Olivia som skulle ligge under juletræet...det nåede jeg så ikke! Og pigen har gået og kigget på stoffet og glædet sig til jeg fik gjort noget ved det.... NU er det blevet til et par bukser! Min egen model (baseret på Onions 20022) med BREDE side-paneler - også bredere end jeg normalt laver dem, men jeg ville have at stoffet virkelig kunne ses.
Der er lommer på benene og knap så hun selv kan finde ud af hvad der er foran på bukserne.
Den gule bomuld er foeret med ligeså gul lagenlærred og kombineret med rød babyfløjl.
Mon ikke jeg også kan finde på en trøje eller t-shirt?
Størrelse 104.
Bag på
Fra siden

3 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...