13. aug. 2014

Historien om et kram fra Mygin

Kan I huske Daniels glimmer? Glimmerdragten som tog 4 aftener at sy kom med på Smukfest og den vakte behøring opsigt! Bla fra Peter Mygin som så glimmerdragten danse på en bar og kom hen og sagde at min søde kollega Daniel "var for vild". Det er vist positivt ment! Mødet kastede også et selfie af sig af Daniel, Mygin og en 3. person som jeg desværre ikke ved hvem er.
Billedet er jo sjovt men ikke så sigende i forhold til dragten så I får lige et par skud til af Daniel - denne gang PRE-festival på parkeringspladsen ved arbejet:
 Og så lige et festival skud sammen med kæresten:
Nøj, jeg savner Skanderborg - men det var pre-børn....om et par år eller to er begge unger gamle nok til at være på ferie uden mor og far og så skal vi igen på festival!
Hvad fik jeg så ud af at bruge min tid på at sy en glimmer dragt? Jo altså et par aftner i selskab med mønster tilpasning og symaskiner + en hyggelig aften med søde kollegaer og billige grin da vi tilpassede dragten og en bonus!!! Daniel har nemlig en skummel fortid som bartender, så han forkælede mig med en lækker Gin med matchende Tonic:
Så kender man vist hinanden rimelig godt som kollegaer! Jeg kan nemlig rigtig godt lide gin - men er ikke så begejstret for tonic.... Denne her gin er FANTASTISK og tonicen er faktisk ok. Jeg havde LOVET Daniel at jeg også prøvede en G&T, så det gjorde jeg naturligvis, men jeg kan stadig ikke se nogen fornuftig grund til at fortynde min Gin! Vi har jo ikke malariamyg i Danmark, så heller ikke en videnskabelig grund....
Tak Daniel - det var en fornøjelse! Hvad skal du klædes ud som næste år?



4 kommentarer:

  1. Hahaha - hvor er det gennemført:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. KÆFT hvor fedt. Skønne billeder, det har været sjovt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jo historierne fra smukfest er ganske underholdene ved frokosten på arbejdet. Og så gør det jo ikke noget at Daniel er sådan rimelig godt skruet sammen.... :-)

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...