16. aug. 2014

Arbejder mig igennem UFOerne

Jeg har en plastikkasse stående - jeg har vist den frem før (bortset fra at den dengang var en kurv...) i den ligger klippede projekter som venter på maskin-tid. Jeg har besluttet at den skal være HELT tom før jeg klipper noget nyt. Der ligger både nogle ting klippet under Boys Month og noget klippet under min jersey oprydning. Der ligger også  et patchworktæppe og ditto pude.... Der er altså nok at tage fat på...Første ting blev endnu et par boxere til Philip:
Mønster fra Ottobre - størrelse 134 i 2 jersyer.

2 kommentarer:

  1. Sådan! du kan godt :)
    Her synes jeg ofte jeg får fundet mønster og stof frem og går i stå, fordi jeg ikke gider rydde op så jeg kan få klippet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan! Men det holder hårdt! Og jeg kender godt det problem - det er derfor jeg som regel klipper en hel masse når bordet endelig er ryddet.....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...