14. jun. 2014

De sidste 2...

De sidste 2 for denne gang - tror jeg er "færdig" for nu. Færdig med at lege med et nyt mønster. Mærkeligt. Jeg har altid sagt at livet var for kort til at sy undertøj.... men undertrøjer har jeg alligevel syet i flere år og nu også underbukser....Jeg LOVER at hvis jeg alligevel ikke er færdig med at sy "underbuffer" sådan lige nu, så viser jeg dem IKKE på bloggen... Det kan godt være at jeg forfalder til at vise flere når næste størrelse skal sys, men den tid den glæde....




Synes det er ren win-win - man får brugt resterne og pigen har undertøj i lækker kvalitet.

4 kommentarer:

  1. de erda mega søde! Dem kan vi da godt tåle at se flere af :-)
    kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke det var pænt sagt. Men jeg tror ikke det bliver til flere i denne omgang.

      Slet
  2. De er super fine og må vække glæde hos modtageren! Og helt klart en rigtig smart måde at bruge resterne på!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er begyndt at prioritere de hjemmesyede når hun vælger i skuffen :-)

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...