28. nov. 2013

Pusletaske

Jeg har længe savlet over LaRaLiLs pusletaske, men eftersom vi ikke bruger pusletaske til Olivia mere, så har jeg ikke haft grund til at sy den - men da vores venner fortalte at de skulle være forældre, så poppede den op i mit hoved igen. Jeg har skelet til DIYen men ændret hist og pist - jeg har kun blødt for i midten hvor baby ligger - lommerne er syet i hør-voksdug og ikke foret og så er der tilføjet udvendige lommer og en lille nøglering. Stropperne er købt gjordbånd, fordi det gav det udtryk jeg ville have. Jeg er super godt tilfreds med den - Tak til Anna for at give mig ideen!

Jeg kan rigtigt godt lide kombinationen af æble-tekstilvoksdugen og den grå hør-voksdug og jeg håber at både model og materiale valg falder i de kommende forældres smag.

7 kommentarer:

  1. Det gør den da, for den er godt nok flot :)

    SvarSlet
  2. Hvilke mål har du brugt? Virkelig fin! Lige sådan en jeg går og planlægger at lave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kan du finde på LaraLilLs blog - bare følg linket i toppen (lilla skrift). God fornøjelse.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...