29. nov. 2013

1. December - kom an!

Jeg er klar! Nu kan det godt blive 1. December:
Luftballonen er Philips og kanen Olivias. Det er min mor som har lavet dem og de er fremme hvert år. De bor i store kasser på hendes loft - hvilket er jeg meget glad for, for jeg ville ikke ane hvor jeg skulle gøre af dem de 11 måneder om året, hvor de ikke er i brug. Vi har en aftale - jeg køber pakkerne og hun pakker dem ind. Det er virkelig en super deal - jeg hygger mig med at finde gaverne i løbet af hele året, når jeg lige falder over noget og den kedelige tjans med at pakke 48 gaver ind - den tager min mor.

(Kan man forresten ikke fornemme på billedet at min mor godt kan lide farven blå i hendes stue....?)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...