4. jul. 2013

Impulskøb

Jeg har været til møde i Malmø i dag - og kørte "lige" forbi Stofogstil på vej til hospitalet.... Jeg "kom til" at stoppe og købe lidt stof...bare lidt....
Først de to nye rimeligt fantastisk jerseyer:
Og så lige det andet som hoppede op i min vogn helt uden at jeg kunne kæmpe imod:
Turkis babyfløjl til en hemmelighed som jeg har haft lyst til at sy i flere år, bumuld med ugleprint, bomuld med grønne/lilla striber, bomuld med "etnisk" print, pink bomuld med STORE cirkler, tekstil voksdug (jeg manglede jo) med avisprint og skyline (den er altså virkelig flot) og sidst men slet ikke mindst to stumper til mig selv - sort jersey med blomsterprint og en lilla-mønstret sifon.... og så røg der også 4 ruller gul tråd i vognen  - dem mangler jeg nemlig for at kunne sy de klippede Solaris t-shirts til ungerne.

4 kommentarer:

  1. Uh, hvor jeg kender det. Stof & Stil ligger på min vej til og fra arbejde. Begge veje hver dag!!!

    Glædelig sommer.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. uh... de 2 øverste er også nogen jeg er bange for hopper i min kurv hvis jeg kommer forbi netbutikken, nu ligger der ikk nogen fysisk butik i nærheden

    SvarSlet
  3. Stof og stil ligger også al for tæt på mig, og har da også allerede købt de to nye jerseys :)

    SvarSlet
  4. Den med uglerne er da for sød:)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...