11. jun. 2013

Stribet kursus vest

Det var egentligt ikke en del af kurset i lørdags at men jeg tænkte at jeg sikkert godt kunne nå at trække nogle skårbånds/kantebånds fif ud af Mette. Og jeg havde jo taget den lille vest med - forberedt og klar. Og efter forklaring af en god håndfuld fifs - gravede jeg modet og tolmodigheden frem og syede kantebånd langs den ydre kant. Det blev næsten godt i første forsøg - men jeg har lavet det om 2 gange efter jeg kom hjem (held i uheld at Stof2000 i Ballerup kun havde rødt skrbånd på 25 meters rulle....). Det ene ærmegab er også lavet om 2 gange, men det sidste sad meget tæt på skabet i første forsøg, så der må være noget om at øvelse gør mester....
Der er stadig plads til forbedring, men jeg har aldrig lavet noget så relativt pænt med kantebånd før....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...