26. mar. 2013

2 tørklæder i REMA stof

Rema1000 har ind i mellem stof - denne gang var det til den tynde side, men perfekt til foråres/sommer-tørklæder. Jeg får  2 tørklæder ud af en pakke stof med 2 meter - og så er der en lille smule rester (der blev brugt til Olivias restebukser):
Det sorte stof med grå stjerner fik PINK kanter (tæt 3-tråds overlock). Husk at du kan se hos Heidi, hvordan man gør. Det andet tørklæde i stoffet fik turkise kanter:
Den pink variant hænger om min egen hals, mens den turkise model er røget i gavekassen.

4 kommentarer:

  1. De er bare så fine - jeg ærgrer mig også over at jeg ikke nåede i Rema.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede, har også selv lige fået syet to stks tørklæder af stof fra rema :-)

    SvarSlet
  3. De er blevet super fine dine tørklæder - Jeg sidder nu i skrivende stund i et par forårs-hyggebukser jeg har syet af præcis dette stof. De er så behagelige at have på, da stoffet netop er let/tyndt i det.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...