23. nov. 2012

Flettede hjerter

Normalt har vi ikke rigtigt haft så meget papir-julepynt, men forleden aften blev jeg pludselig overvældet af en trang til at flette hjerter.... Alt papiret fra lageret kom på bordet og nogle sådan lidt alternative kombinationer opstod. Her er billeder af et par af dem...(mumler noget om at det blev til et helt lille bjerg af hjerter.....):
De her er i karton fra CChobby.dk - det er forresten relativt svært at flette i den stive karton...
Resten af dem der er billedet af her er klippet i papir fra Tiger - og alle klippet på frihånd....
Det var en rigtigt hyggelig aften - men hvad pokker skal jeg bruge et bjerg flettede hjerter til?

5 kommentarer:

  1. De er da blevet rigtig fine.. :o) du må hænge en troldgren på, eller lave en "grangren" af ståltråd så du kan hænge dem op der...

    jeg skal til at lave 24 kræmmerhuse og hjerter til pakkekalenderen til den store på 9 år.
    hun vil gerne have at de små pakker med slik bliver puttet i dem og hængt på værelset.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver bare ikke for står til pakkekalender...

      Slet
    2. Nej hun får faktisk afvents gaver i år men i stedet for en chokoladekalender hvor hun kun kan lide halvdelen. Så har vi aftalt at jeg laver en slikkalender til hende i stedet

      Slet
  2. Hvor er de seje!
    Skal de ikke på juletræet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej! Jeg lider af den fixe ide at der (næsten) kun må være miniature pynt på træet...så kan der nemlig være meget mere....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...