14. nov. 2012

Angry Bird toilettasker til indlagte børn

Efter jeg havde syet soveænderne, ville jeg gerne lave et par gaver til store drenge....de var nemlig underrepresenteret sidste år.... og efter succen med Adams Angry Bird toilettaske, fik jeg lyst til at sy et par stykker til - selvom jeg jo havde sagt at jeg var færdig for nu med at sy toilettasker. Det er blevet til 4 i alt - 2 i normal "voksen-størrelse" og 2 af de små i "børne-størrelse". Sy-mærkerne er ligesom Adams blå fugl fundet på Amazon ved at søge på "Angry Birds Iron On":




De 4 toilettasker er blevet mast flade, pakket ind i celofan og har fået et lille kort på undersiden:
Og soveænderne har også fået et lille kort og er blevet pakket ind:
...så nu skal jeg bare finde en papkasse og skippe gaverne afsted til Frejval. HUSK du kan nå det endnu hvis du også vil glæde et indlagt julebarn.


1 kommentar:

  1. Åh hvor er det smukt af dig at lave sådan nogle lækre gaver til børn som med sikkerhed vil sætte pris på dem.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...