5. mar. 2012

I morgen....

I morgen skal jeg på arbejde...det føles virkelig underligt efter så lang tid som arbejdsløs og på barsel...men jeg GLÆDER mig. Glæder mig til at få nye kollegaer. Glæder mig til at bruge min uddannelse. Glæder mig til at få udfordret hovedet. Glæder mig til at komme tilbage til en verden som jeg elsker og har savnet - den branche som kaldes "Medical Devices" aka medicinsk udstyr.
Kontrakten er faldet på plads. Jeg er blevet "clearet" på den anden side af atlanten. Jeg kan derfor starte imorgen. Oprindeligt var det meningen at det skulle have været d. 1. marts.....men detaljer tager tid....
Mit nye job (lyder det ikke bare fedt) har alvorligt potentiale til at blive et drømmejob. Det er et udviklingsjob og de af jer som også "har mig" på Linkedin kan se at det er hos Medtronic - jeg skal altså tilbage til det hjørne af medical devices, hvor jeg som nyuddannet startede - bare i en anden virkesomhed - og med andre produkter. Det kan simpelthen ikke blive meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...