22. mar. 2012

Endnu en smock-ugle-buksedragt

Efter at have syet den til Olivia havde jeg også lyst til at sy en til kusine Viktoria - jeg ender godt nok med at få vist alle hendes fødselsdagsgaver her på bloggen....men jeg satser på at hun ikke læser med og at hendes mor ikke sladrer...Den er helt magen til Olivias - bare større - størrelse 122:
Den løse strop er til hvis nu Viktoria og hendes mor synes det er smartere med bindestropper....så er det jo let lige at klippe dem og sy dem på.... Jeg skød også lige et billede så man kan se forskellen mellem størrelse 86 og 122 - synes dragten er rigtig fin i begge størrelser:
Igen er det stof fra Jysk - synes det er lækkert at de er begyndt at have ordentlige metervarer...bare synd at mange af dem kun kan købes i pakker af 5 meter.....der bliver virkelig meget tøj ud af 5 meter....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...