29. jan. 2012

Ikke mere vand på køkkenbordet

Min højt elskede elkedel (jeg drikker RIGTIGT meget te...) er blevet utæt. Vi har haft den i omkring 4 år og den har virkelig arbejdet....det var en Philips til omkring 1000 kr...og ja det er meget! MEN den var hurtig og nærmest lydløs....I to uger har jeg derfor levet med vand på køkkenbordet...
Nu er efterfølgeren ankommet - og den er testet i et par dage....:
Se lige bort fra det piv-ringe billede. Tror jeg tog omkring 15 fotos før jeg gav op. Den er lilla (den absolut sværeste farve at fotografere) rund og blank..... Fik den hjem fra Holland fordi jeg synes den er smuk...og så kostede den det halve af den gamle....MEN den er langsommere og LARMER!
Den får en chance i et par uger før jeg bestemmer mig for om det er min nye bedste ven....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...