6. nov. 2011

Fotografering af børn

Jeg kan lige så godt indrømme det med det samme. Fotografering og især af børn er VIRKELIG ikke min skarpe side... Jeg har stor respekt for fotografer som kan få børn til at se fantastiske ud på billeder....
Philip og Olivia fik deres juletøj på og så legede vi ellers med kamera flere gange i løbet af dagen. Det er godt nok en hel del sværere når der er to børn end dengang vi kun havde Philip. Nu er der jo to lopper som skal kigge i den samme retning og helst se bare nogenlunde ud i ansigtet på samme tid....Jeg overvejede seriøst at ringe til Tina og høre om hun havde tid til at smide mine unger foran kameraet... Nu får I lige et par af fejlskudene (vi havde taget over 160 billeder...) - de endelige julefotos må I vente med at se. De skal nemlig I bedsternes foto-jule-kaldendere og kan derfor ikke afsløres endnu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...