30. jul. 2021

Populære mariehøns

Endnu et par i jersey med mariehøns... Hvorfor alle de mariehøns? Jo det startede med et par boxere til bonus-svigerfar der elsker fjollede boxere. Så var der lidt rester så der kunne lige blive til et par matchende trusser til svigermor. De boxere og trusser så kusine Clara og blev meget misundelig! Så jeg måtte jage lidt mere af stoffet og fandt heldigvis en ekstra meter. Så fik kusine Clara sine underbukser med marie'er på (og en matchende nederdel). Claras forældre skulle giftes og jeg skulle med til Polterarben hvor jeg skulle medbringe en gave hvorfra Claras mor skulle kunne gætte at gaven var fra mig... så ja hun fik et par trusser med mariehøns på....

Størrelse M :-)



1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...