29. jun. 2019

Patchwork box-toilettaske

Jeg indrømmer det! Jeg går lidt amok i toilettasker i øjeblikket.....men jeg har opdaget at det er sjovt at sy dem i patchwork! Og eftersom jeg har en hel kasse af allerede udklippede firkanter....så har jeg kombineret lidt flere end et par stykker. De kommer på bloggen efterhånden som de bliver syet.
Den første her er den eneste (tror jeg nok) jeg laver i babyfløjl. Den er lidt størrer end dem jeg normalt laver og den skal være min faste følgesvend og rumme al min smertestillende medicin så jeg forhåbentlig altid har det med mig (belært af ikke mindre end to weekender i sommerhuset hvor der var krise fordi jeg havde glemt medicinen derhjemme....).
Jeg synes den er skøn og 70'er flippet på den fede måde.
Vil du sy den selv så følg denne DIY (som dog ikke beskriver patchwork-delen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...