5. apr. 2019

Rollespilskappe: Ulvejæger

Philip er bidt af live-rollespil. Han ønsker sig BRÆNDENDE en sort kappe med langhåret sort fåreskind på skuldrene.... Det synes jeg er en mega dårlig ide - men han skal nok få den på et tidspunkt alligevel. Tænker bare at sådan et lammeskind i regnvejr....aadddrrr! Kan lige forestille mig lugten.
Vi er startet med at sy en prototype. I en grov vævet kvalitet som jeg lige præcist havde nok af i skabet. Kraven er falsk ulvepels fra stofogstil. Den er mega vellykket og har stået sin prøve på en hel lang lørdag med lidt småregn.
Kappen er syet ud fra et Burda mønster jeg havde i mønster mapperne - modificeret til at være åben foran. Kraven er freestylet og remmen foran er inspireret af en SEJ kappe i Game of Thrones.....

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...