4. sep. 2018

Genbrugs Denim forklæde

Det er så sjældent at Robin kommer og siger at der er noget han mangler som jeg godt "lige må sy". Men det skete forleden! Han kunne godt bruge et kraftigt og solidt forklæde - til brug ved grillen....
Jeg købte noget denim hjem....vaskede det...og lagde det på plads i kassen med denim. Besluttede nemlig at jeg ville forsøge at bruge et par af hans egne gamle jeans istedet. Således så gjort. Der er næsten ikke gået noget til spilde. Forstykkerne er klippet op til stropper. Bagstykkerne er blevet selve forklædet og det nederste af forstykkerne er blevet til "smækken". Det er ikke det bredeste forklæde men jeg tror det går - og så er det sjovt!
Jeg beklager at Gine er sort...

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...