24. nov. 2017

Prikket lomme-kjole

Olivia mangler IGEN varme vinter-kjoler.... Sidst jeg syede sådan noget var det Mini Missy Mønsteret der stod på programmet - og det kunne egentligt godt have været brugt igen. Men pigen er jo vokset så uanset hvad skulle der tegnes nyt mønster...og så fik jeg lyst til at prøve et andet.
Det er fra AOH 10/14. Jeg har modificeret det lidt - fjernet hætten, hævet halsudskæringen og lidt andre småting. Syet i størrelse 8 år med halvt sømrum - modellen ligger nemlig kun i størrelse 6-8-10-12 og når man så er 7 år, så er man jo lige midt i mellem.
Stoffet er en bløøøød isoli som jeg ikke aner hvor jeg har købt....men det lå i skabet.....Tittekanterne er klippet af en lidt grov rib for at give lidt struktur.
Glæder mig til at se hende i den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...