20. nov. 2016

Søndags Sysler

I dag keder jeg mig.... altså det vil sige jeg tegner mønstre af - enten nye mønstre eller velafprøvede mønstre i nye størrelser.
Jeg hader det! Men nu er der nye kjole mønstre til Olivia, nyt trøje mønster til Philip, nyt mønster på træningsbukser til mig og ditto t-shirt. Der er også opdaterede babymønster i 3 størrelser (vores lille Clara-kusine er kommet til verden) og endelig mønster på en skjorte - ja... EN SKJORTE til Philip. Man skal jo udfordre sig selv og eftersom han pludselig synes det er sejt at gå i skjorter.....

2 kommentarer:

  1. Sejt!! Så er der noget at gå i gang med :) er heller ikke fan af mønstertegning, så det sker som regel, når vi ser tv

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...