22. dec. 2015

Tasken til den bærbar

ENDELIG er min opgave afleveret.
ENDELIG har jeg juleferie
ENDELIG har jeg tid til symaskinen igen.
ENDELIG har jeg fået syet den taske til min bærbare arbejds PC som jeg fik ideen til for næsten 4 år siden....
Den er blevet tæske-fed og lige præcis som jeg havde drømt om. Klapper mig selv på skulderen.
Det er lilla bredriflet fløjl, grønne tittekanter, lilla fake skin, lilla kantbånd, lilla batik bomuld, klik spænde, nøglerings-detalje og 2 printede bomuld (træer og lilla mønster). Den har 4 lommer foran og 1 lille indvendig lomme. Der er kviltet pladevat på bagsiden af de yderste stof. Jeg har ikke brugt noget mønster - blot målt på PCen og gået igang.
Den har plads til PCen, strømforsyning, telefon, telefon lader, blok, skrivegrej, visitkort, bog osv..... Den er helt perfekt!

4 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...