24. aug. 2015

Mandags Muler

Under oprydningen i mit og en krea-kusines lager har jeg klippet en ordentlig stak muleposer. I en masse forskellige kvaliteter, farver og størrelser.
Muleposer er lette at sy - også når hjernen er beskæftiget med noget helt andet.... og de er super at have i gavekassen. Win-win-win.
Jeg får dem syet løbende - når jeg ikke har hjerne til at sy noget mere avanceret, så snupper jeg en muler - men de skal jo sys når nu de er klippet. Derfor har jeg besluttet at der hver mandag skal komme en mulepose på bloggen indtil bunken er tom.
Første muler fik mig til at tænke på min mormor - hun ville have elsket den hvis hun stadig var her!
Det er en stump af noget fint printet fransk kraftig bomuld - i kombination med grå/beige babyfløjl og peppet op med PINK foer og tittekanter.
....er skisme lidt vild med den!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Mie - stoffet var Bettinas (undtagen den Pink). Det er sjovt som den enes skrald bliver den andens guld.....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...