15. jun. 2015

Mulepose med luftballoner

Denne er en gave - til kusine Viktoria som bliver 10 år. Hun har en jeg syede til hende for mange år siden - der er Hello Kitty på...og det er hun altså vokset fra, så i år bliver det til en ny. Jeg håber ikke at hun læser med, for så har jeg jo afsløret hendes gave.....
Det er lyseblå ½panama fra Stof2000 og en mikro-fiber (fra....bombom...skabet...) som var indkøbt til en Louisa kjole til Olivia, men nu har det ligget i 2 år uden den er blevet syet og så fik jeg lyst til at bruge luftballonerne til denne mulepose i stedet. Det er helt ok!
Foeret er også luft ballonerne.
Håber at den går til en stor pige på 10 år.
(og ja, jeg stryger den før hun får den....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...