11. mar. 2015

Nattøj med pandaer

Flonellen med pandaer har ligget i skabet i et par år... købt i USA og tiltænkt nattøj til Philip. Men han er blevet så stor og synes at nattøj er for små børn...måske fordi vi voksne herhjemme ikke bruger nattøj...så da jeg begyndte at klippe i det var jeg godt nok i tvivl om det var spildt arbejde.
MEN der er de 2 yndlings farver (Sort og Grøn) og et af de 2 yndlingsdyr (Panda og Søpapegøje) på, så ungen sprang i det før jeg fik fotograferet det!
Nu har jeg lige fisket det op af vasketøjskurven...derfor er det så krøllet....
Flonellen var ikke så bred, så der kunne kun blive til en stribe på maven - resten er sort jersey med og uden stjerner. Størrelse 140.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...