21. dec. 2014

Søndags sysler

Hvad ellers her den sidste søndag før jul... jeg pakker julegaver ind!
Mens jeg pakker ind, så HUSKER jeg at tage et stykke fra af hver eneste rulle papir som åbnes. Min mor samler nemlig på julepapir. Hun har flere mapper fyldt! Det er så sjovt juleaften at se hende nærmest vogte over de fine pakker i papir hun ikke har i samlingen. Hun kan slet slet ikke holde ud at man flår papiret og gavemærker i klistermærke-form er strengt forbudt! For de ødelægger papiret.
Det er lidt fjollet men også rigtigt hyggeligt! Elsker at bladre i mapperne og kigge på alt det fine papir.
De stykker hun gemmer er i størrelse med A4-papir og det gælder om at lægge snittet så optimalt som muligt for at få mest muligt af mønster-rapporten med - ikke så forskelligt fra at have med stof at gøre.
I år har vi de her 4 typer papir - og så den prikkede, men den fungerer som juledug og den bliver altså ikke klippet istykker før efter jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...