21. maj 2014

Min mors lommer

Jakken er nu klippet, limet og delvist kviltet. Det er sjovt som det der kviltning vinder ind på mig. Jeg har altid HADET at kvilte fordi det er keeeeeeedeligt, men jeg begynder at forstå det! Stoffet kommer til live på en anden måde når det bliver kviltet - og det sker lige foran en - faktisk sker det mellem hænderne på en.....Jeg har fået en vane (kan det være en vane allerede her på 4. jakke?) med at sy lommerne først. Synes man får en fornemmelse af den færdige jakke allede ved lommerne. Tror denne her fødselsdagsgave-jakke bliver rigtigt lækker:
Der er et par aftener eller 3 til jakken er klar, men så skal jeg også nok blære mig med den!

3 kommentarer:

  1. Jeg tror du har ret i at den bliver lækker

    SvarSlet
  2. Dén jakke glæder jeg mig til at se, farven på lommerne lover godt :) vh Pia

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...