2. sep. 2012

Småfolk

Jeg elsker tøjet og især printene fra Småfolk. Derfor kom lagersalget meget belejligt eftersom de sidste par ugers trængsler har fået shoppetrangen til at slå ud i lys luge. Jeg nåede lige afsted her på lagersalgets sidste dag og her er indkøbene:
Det er svært med småfolk til Philip - printene bliver sådan lidt for tuttenuttede.... men både pandaerne og racerbilerne faldt i god jord. Til Olivia er det jo straks meget lettere - og jeg kunne have købt dobbelt så meget, men hun skal jo også have tid til at bruge det... Det meste er i størrelse 3/4 år da hun har rigeligt i størrelse 2 år. Den røde isbjørnetrøje og den langærmede lilla er dog endnu større, men de måtte med hjem. Den pink body med grønne og gule elefanter (størrelse 98) skal kortes af til en t-shirt...men det klarer jeg vel også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...