13. jun. 2011

3 slags denim

Hvad giver man i bryllupsgave til et par som har frabedt sig gaver? For slippe helt skal de altså ikke - det er ikke hyggeligt...

Jeg gik i gemmerne og fandt tre slags denim frem. De er nu blevet forvandlet til to shoppingposer. Hvis man betragter disse to som en erstatning for Nettoposer af den store model, så kan man vel godt argumentere for at det på ingen mulig måde kan være en bryllupsgave. Praktiske og robuste
- men ikke just romantiske. Så Mads og Mia - det får man altså ud af at frabede sig gaver!

Den ensfarvede og den prikkede denim er fra Stof2000 og den med stjerner er fra Stofogstil. Så er der tilsat røde tittekanter og røde pyntestikninger - bare for at gøre dem lidt mere lækre og fordi jeg synes rød står super godt til denim. I bunden ligger et stykke pap beklædt med den ensfarvede denim. Det skulle have været et stykke plastik af rengørings hensyn, men jeg kunne ikke nå i sommerhuset og hente de tynde fleksible skærebrætter jeg havde tænkt mig at ofre.


Synes faktisk de er blevet fede! Måske skulle jeg sy nogle til mig selv også....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...